Co můžeme očekávat od závodu NaHoruRun?
Těšit se můžete na 2 hlavní závody: závod pro jednotlivce na 42 km, štafetový závod pro 4 členy a vložený překážkový závod pro děti. Doprovodný program pro děti a dospělé.

Jaké bude zázemí závodu?
Na startu bude k dispozici zázemí Lokomotivy Trutnov - oddílu atletiky a v cíli bude k dispozici zázemí SkiResortu Černá hora - Pec. (WC, šatny, sprchy, občerstvení, stánky partnerů)

Je zabezpečeno parkování v blízkosti startu, předávek a cíle?
Ano, na všech místech je parkoviště prakticky v bezprostřední vzdálenosti startu, cíle i všech předávek.

Bude zajištěna přeprava věcí ze startu do cíle (cíle etap)?
Ano, přesné info. rozešleme v newsletteru před závodem.

Je v hlavním závodu nějaký časový limit?
Časový limit pro jednotlivce a štafety je 6h.

Od kolika let se mohu zúčastnit?
Do hlavního závodu jednotlivců či štafet se může hlásit každý, kterému je nejméně 15 let. Účastníci mladší 18 let nám musí dodat písemný souhlas zákonného zástupce na e-mail: hello@nahorurun.cz nebo předat nejpozději během prezentace.

Co můžu čekat na občerstvovacích stanicích?
Občerstvovací stanice budou sloužit zejména pro závodníky na 42 km (voda, iontový nápoj, ovoce, sportovní výživa Enervit). Závodníci štafetového závodu budou mít možnost občerstvení po doběhu své etapy.

Budou k dispozici nějaké upomínkové předměty?
V rámci startovního balíčku obdrží každý účastník upomínkový předmět s logem závodu. Navíc si budete moci objednat originální tričko "NaHoruRun".

Co si mám představit pod překážkovým závodem pro děti?
Bude se jednat o běžecký závod s překážkami, kde budou muset děti prokázat různé dovednosti. Přesný rozpis překážek bude k dispozici začátkem dubna.

Budou možné přihlášky na místě?
U dětských kategorií to bude možné určitě a u hlavního závodu bude záležet na naplnění kapacity závodu (MAX 100 štafet a MAX 100 jednotlivců).

Je možná přeregistrace na jinou osobu?
Ano, zdarma převedeme startovné na jinou osobu do 20. 4. V případě potřeby nám napište na hello@nahorurun.cz

Kde vyzvednu startovní číslo/balíček?
Vyzvednutí bude možné již večer před závodem v místě prezentace, v den závodu to bude možné dle harmonogramu závodu dle prezentace.

Budu se moci na místě převléknout?
Ano, na místě budou připraveny šatny a také úschovna zavazadel.

Bude k dispozici nějaká společná doprava na starty jednotlivých etap, popřípadě doprava z cíle etap do cíle závodu a z cíle závodu do Trutnova?
Pro závodníky, kteří nebudou mít možnost vlastní přepravy, bude k dispozici společný transport. Zatím počítáme se zajištěním přepravy ze startu na start 3. a 4. etapy a transportem z cíle u dolní stanice lanovky zpět do Trutnova. Tato přeprava bude zpoplatněna. Informace o přepravě budeme aktualizovat dle aktuální poptávky.

Budete rozesílat nějaký newsletter s informacemi před závodem?
Ano, zhruba týden před závodem pošleme všem přihlášeným závodníkům podrobné informace. Kapitáni štafet musí info. přeposlat ostatním členům štafety.

Je možné, aby byl počet členů jedné štafety menší než 4?
Ne, štafetu musí reprezentovat 4 běžci. 

Může jeden běžec startovat za více štafet?

Ano, ale musí se jednat o různé etapy (např. za první štafetu nastoupí v 1. etapě a za druhou štafetu ve 3. či 4. etapě).

Je nutné již při přihlašování štafety vědět jakou etapu běžci poběží?
Není to nutné, ale automaticky počítáme, že kapitán běží první etapu a ostatní běžci jsou přihlášeni v chronologickém pořadí. Pořadí bude možné upravit během posledního týdne před závodem a nejpozději během prezence.